Grupa Pino pojawi się w telewizorach Samsung

Trwają prace nad uruchomieniem telewizyjnego widgetu Grupy Pino tworzonego z myślą o platformie SmartTV w telewizorach Samsung

Pierwszy element widgetu, jaki pojawi się na platformie, to możliwość uczestnictwa przez telewidzów w quizach i porównania swoich odpowiedzi z innymi. Quizy cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników grupy Pino. W ciągu ostatnich miesięcy, w ramach tej usługi, użytkownicy Grupy dodali prawie 17 000 nowych treści. Planowane jest również wdrożenie funkcjonalności video z portali grupy Pino, a w przyszłości transmisja livestreamów, czyli przekazów na żywo publikowanych w ramach platformy PinoTV. „Widzimy ogromny potencjał związany z obecnością naszych treści w telewizorze. Wierzymy, że content o charakterze mocno rozrywkowym znajdzie uznanie także wśród użytkownków SmartTV .” – mówi Piotr Wierzejewski, dyrektor ds. rozwoju Grupy Pino. Kolejne miesiące dla Grupy Pino (www.grupapino.pl) to także pogłębianie integracji z platformą Facebook. W oparciu o nowe Open Graph API, przygotowane są nowe aplikacje, które umożliwią większą interakcję pomiędzy serwisami Pino a Facebookiem. „Nowe Facebook API to nowe możliwości i ogromna szansa dla takich serwisów jak nasze. Oczekujemy, ze ten trend pozwoli nam na zwiększenie zainteresowania użytkownikom serwisami Pino. Będziemy kreatywnie wykorzystywać nowe elementy ekosystemu Facebooka.” – dodaje Wierzejewski. Serwisy Grupy Pino są każdego miesiąca odwiedzane przez ponad 4 miliony unikalnych użytkowników, którzy generują prawie 40 milionów odsłon. Grupa Pino to również ogromna baza treści multimedialnych, których na samym Patrz.pl jest blisko milion (z którego trzecia część to materiały video). Grupa jest również notowana w Top20 najpopularniejszych polskich witryn w kategoriach „Kultura i Rozrywka”, jak również „Hosting” wg badań Megapanel PBI/Gemius (czerwiec 2011). Kontakt: Piotr Wierzejewski e-mail: piotr.wierzejewski@team.pino.pl